fogarassy.mihaly.iskola@gmail.com | 0266 364 720

fogarasy fejlec 2 400

Hírek

Gyémánt osztály V.A

13533082Hargita Megye Tanácsának és a Fogarassy Mihály Alapítványnak köszönhetően két osztály jutalomkirándulásban részesült. Az V.A Gyémántosztályon kívül a legnagyobb fejlődést felmutató VII. B osztály is kirándulhatott.

Az V.A osztály felejthetetlen élménye

13567344Az évzáró ünnepségen mindenki kíváncsian és izgatottan várta a Gyémántcsiszoló verseny végeredményét.

Az igazgató néni a mi osztályunkat olvasta győztesként. Az oklevelet a magasba emeltem, együtt örült az V. A osztály. Egész évben szorgosan gyűjtöttük a pontokat, közösen dolgoztunk meg a díjért. Az oszi tekintetében örömet, büszkeséget és elégedettséget láttam.

A jutalmunk egy kétnapos kirándulás volt.

A szállást gyorsan elfoglaltuk, kipakoltuk a személyes dolgainkat, kicsit pihentünk, és irány a medence. Napunk nagy részét fürdéssel töltöttük, de maradt időnk játékra és fociztunk is.

Számomra a legjobb élmény az úszóverseny volt, amit a barátaimmal közösen szerveztünk.

Mindannyian jól éreztük magunkat. Jövőben is törekedni fogunk, hogy minél több pontot szerezzünk a versenyben. Úgy gondolom, érdemes csiszolni a "gyémántot".

Mezei Nándor

13501736Az év végi ünnepségen, mikor megtudtuk, hogy megnyertük a gyémántcsiszolót, azt hittük, hogy csak álmodunk. Szerencsére hamar rájöttünk, hogy ez a valóság. Izgalommal vártuk a kirándulást. Mindenki izgatottan cipelte a csomagjait , és kíváncsian nézegetett ide-oda. Végül megérkezett az autóbusz és bepakoltuk a csomagokat, helyet foglaltunk és indultunk is.

Egy csodálatos erdei táj fogadott minket. Elfoglaltuk a szobáinkat, berendezkedtünk. Körülnéztünk, majd mentünk ebédelni. Ebéd után rögtön úszni mentünk. A medence még azokat is a vízbe csábította, akik féltek a víztől , vagy nem tudtak úszni. Ők karúszóval vagy szivacsrúddal és az úszni tudók segítségével megtanultak úszni. Vacsora után mindenki 11 óráig meglátogathatta szomszédait. Szerintem mindenkinek ez tetszett a legjobban az úszáson kívül. Mondjuk ,az igaz, hogy ránk szóltak, hogy túl sok áramot fogyasztunk és nem bírja már a napelem. Éppen ezért másnap 10 órakor volt villanyoltás.

Nagyjából így telt el a csudajó két napunk. Az ételek is finomak voltak.

Szerintem felejthetetlen marad ez a nyereménykirándulás, hiszen így jobban összeolvadt ez a közösség. Köszönet mindenkinek, akik támogattak. Jövőre is megpróbálunk igyekezettel "gyémántot csiszolni". Bízunk a győzelemben, de több napsütést kérnénk, mert az most hiányzott.

Benedek Fruzsina
V.A. osztály

DSC00473Pénteken, az évzárón, nagyon sok jutalmat (könyveket, okleveleket) kaptam, de a legjobb az volt, hogy az osztályunk megnyerte a „Gyémántcsiszoló versenyt" . Hallottam pár osztálytársamtól, hogy lehet, hogy mi fogjuk megnyerni a versenyt, de azt hittem, hogy csak viccelnek. Az Igazgató néni bejelentette, hogy az V. A osztály az idei verseny nyertese. Nem hittem a fülemnek.

Elérkezett a várva várt nap. Amikor elindultunk a busszal, nagyon izgatott voltam. A szállásunk a Székely Panzióban volt, ami egy gyönyörű helyen található. A panzió épülete mellett rögtön a födött medence található, és a területen három halastó is van. Első nap, az érkezés után, elfoglaltuk a szobákat, megebédeltünk, majd fürödtünk egészen este 8 óráig, kivéve engem és néhány társamat, akik 7-kor felmentünk a szobáinkba focimeccset nézni, ugyanis minden szobában volt tévé. Második nap korán felkeltem és átmentem a barátaimhoz "szomszédolni", akik már fel voltak kelve, és egy kicsit csevegtünk, utána jött a reggeli. Reggeli után már mentünk is fürödni este 8 óráig. Fürdés közben kis szünetet tartva megebédeltünk. Fürdés után "Felelsz vagy mersz?"- játékot játszodtunk az osztálytársaimmal, utána lefeküdtünk. Az utolsó nap már csak összecsomagoltunk, búcsút vettünk a panziótól, és nemsokára indultunk haza a busszal.

Számomra ez a kirándulás egy felejthetetlen élmény volt.

György Tamás

További képek a fényképalbumban

megvalosult a magyar kormany tamogatasaval bga alap